logo_ekonomski_fakultet

Studije na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu

Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu je obrazovna i naučna ustanova sa tradicijom dužom od 75 godina. Osnovana je kao Visoka škola za ekonomiju i trgovinu još daleke 1937. godine kao prvi visokoškolski obrazovni centar u oblasti ekonomije u tadašnjoj Kraljevini Jugoslaviji. Danas je Ekonomski fakultet najveća i najeminentnija naučno-obrazovna ustanova u zemlji na području ekonomskih nauka. Nastavni plan redovnih studija na Fakultetu obuhvata devet usmerenja u koje spada i modul „Turizam i hotelijerstvo“. Osnovne akademske studije traju četiri godine, odnosno osam semestara, na kojima se stiče 240 ESPB. Komisija za akreditaciju i proveru kvaliteta izdala je Fakultetu Uverenje o akreditaciji za studijski program Ekonomija, poslovno upravljanje i statistika Uverenje o akreditaciji 3. aprila 2009. godine.

logo_ekonomski_fakultetFakultet zapošljava oko 130 nastavnika i saradnika od čega 53 redovna profesora. Na Fakultetu je do sada diplomiralo oko 40.000 studenata, oko 2170 je nastavilo poslediplomske studije i steklo naziv magistra nauka dok je oko 730 steklo titulu doktora nauka.

Vizija programa

Razvoj programa u skladu sa evropskim procesima u obrazovanju, na način da se studentima pruže znanja i veštine i razviju kompetencije za obavljanje rukovodećih poslova u privatnom i javnom sektoru u turizmu i komplementarnim delatnostima. Program treba da ojača lidersku poziciju Ekonomskog fakulteta u oblasti naučno-istraživačkog rada u turizmu, hotelijerstvu i drugim, srodnim sektorima, kao i da ojača uticaj Ekonomskog fakulteta na turističke procese u Srbiji.

Ciljevi programa

Ciljevi programa su:

  • Razvoj znanja i veština iz poslovne ekonomije kod studenata,  posebno iz oblasti turizma, hotelijerstva i komplementarnih delatnosti
  • Razvoj kompetencija studenata za obavljanje složenijih poslova u javnom sektoru u turizmu
  • Razvoj multidisciplinarnih kompentencija vezanih za turistički razvoj

Organizacija studijskog programa

Prvi deo programa pokriva užu disciplinu na kojoj se zasniva studijski program. Ovaj deo programa omogućava studentu znanja iz:

  • Organizacije turizma i turističke politike
  • Turističke ekonomije i razvoja
  • Analize turističkog tržišta
  • Marketinga u turističkom poslovanju
  • Poslovnih operacija preduzeća u turizmu
  • Menadžmenta u turističkom poslovanju
  • Geografije turizma
  • Zaštite i planiranja prostora u turizmu
  • Sociologije slobodnog vremena

Deo programa koji obezbeđuje opšta znanja čine nastavni sadržaji zajedničkih predmeta I i II godine studija na Ekonomskom fakultetu u Beogradu, kao i znanja iz:

  • Poslovnih finansija
  • Organizacije
  • Marketinga
  • Ponašanja i zaštite potrošača
  • Ekonomske politike
  • Međunarodnih finansija

Pomoćni sadržaji studijskog programa omogućavaju studentu dodatna znanja iz:

  • Prava
  • Oblasti koje su sastavni deo turističke privrede, ili su komplementarne turizmu (npr. saobraćaj, trgovina, urbana ekonomika)

Autor: Filip Krstić
Zvanična Internet prezentacija: Ekonomski fakultet

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s