logo_world_travel_market

Turizam u Srbiji ulazi u godinu kulture – Srbija na Sajmu WTM u Londonu

Turistička organizacija Srbije objedinila je predstavljanje turizma Srbije na sajmu „World Travel Market“ (WTM) 2012, koji se održava od 5. do 8. novembra u Londonu i najavila promotivnu kampanju za 2013. godinu – Kulturno blago Srbije.

Na konferenciji za novinare održanoj juče u 14.00 u pres centru londonskog WTM-a predstavljena je marketinška kampanja TOS-a za 2013. godinu pod nazivom „Kulturno blago Srbije“ i to kroz pripremljenu publikaciju, spot, kao i elektronskim putem koristeći najnovije tehnike u web dizajnu i mobilnim aplikacijama. Turističke potencijale, bogatstva i lepote, kao i uspehe turizma Srbije u prethodnoj godini prezentovali su Gordana Plamenac, direktorka Turističke organizacije Srbije, Dejan Veselinov, direktor Turističke organizacije Beograda i Nebojša Mudrinski, predstavnik Turističke organizacije Vojvodine.

Konferenciji za novinare prisustvovalo je 40 novinara poznatih britanskih medijskih kuća, kao što su „The Times„, „The Guardian„, „Independent„, „Travel Trade Gazette„, „Metro„, kao i generalni sekretar Svetske turističke organizacije, gospodin Taleb Rifai. Kroz kampanju „Kulturno blago Srbije“ biće predstavljene glavne kulturne atrakcije naše zemlje, uključujući manastire, muzeje, umetničke galerije, arheološke lokalitete, tvrđave na Dunavu, kao i događaje vezane za klasičnu muziku. “Srbija ima bogatu kulturnu ponudu, koja odražava ne samo našu istoriju, već i savremenu kulturu koja se prožima u svim umetničkim oblicima i znamenitostima“, rekla je Gordana Plamenac, direktorka Turističke organizacije Srbije. “Cilj naše nove kampanje je da se podstakne turistička industrija na istraživanje bogatog kulturno-istorijskog nasleđa Srbije i na razvoj turističkih tura koje će biti atraktivne, ali i promovisati bolje razumevanje naše kulture i ljudi“, dodala je Plamenac.

WTM je jedan od najvećih međunarodnih sajmova turizma. Na ovogodišnjem sajmu se predstavlja oko 5.000 izlagača iz gotovo 200 zemalja. Sajam je otvoren samo za poslovne posetioce i predstavnike medija.

Za potrebe predstavljanja turizma Srbije, Turistička organizacija Srbije je zakupila izložbeni prostor veličine 156 m² (štand broj EM 340). Na ovom prostoru predstavlja se celina turističke ponude Srbije, sa akcentom na turističke ponude gradova, aktivan odmor u prirodi, ture vezane za istorijsko nasleđe i Dunav i najznačajnije manifestacije u Srbiji.

Pored Turističke organizacije Srbije, na štandu turizma Srbije učestvuju Turistička organizacija Beograda, Turistička organizacija Vojvodine, turističke organizacije Subotice i Niša, Pokrajinski sekretarijat za privredu AP Vojvodina, organizatori putovanja iz Srbije: „Magelan Corporation„, „Panoramic Travel Serbia„, „Glob Metropoliten Tours„, „Kon Tiki Travel“ i „Bon Voyage„, Klaster Istar 21 i i hoteli sa Zlatibora – „Mona“, „Olimp“, „Čigota“ i „Palisad“.

Organizovanje konferencije za novinare, pojedinačnih intervjua sa predstavnicima medija i sastanaka a predstavnicima organizatora putovanja, TOS je realizovao u saradnji sa agencijom „MPR Network“ iz Londona.

Izvor: TOS

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s