eiat_20112

Tri razloga da posetite EIAT 2012

Peta međunarodna konferencija neformalnog obrazovanja u turizmu „EIAT 2012 održava se u Novom Sadu („Master“) i Beogradu (Metropol Palace) od 21. do 23. septembra u organizaciji Centra za istraživanja i studije turizma (Center for Tourism Research and Studies – CTRS), uz podršku Ministarstva finansija i privrede, sajma „IMEX“, Dunavskog centra za kompetenciju, turističkih organizacija Beograda i Novog Sada i „Horwath HTL“.

1. Edukacija

Najavljeni su predavači sa prestižnih institucija – prof. Michael C. Sturman („Cornell School of Hotel Administration“), prof. John Swarbrooke („Manchester Metropolitan University“), prof. Brad Andrews („César Ritz Colleges“), osnivač „The Emirates Academy of Hospitality ManagementRon Hilvert, izvršni direktor Međunarodne kongresne asocijacije Martin Sirk, ali i imena već poznata beogradskoj publici – prof. SKEMA poslovne škole Mady Keup, direktor Slovenačkog turističkog odbora u Briselu Rok Klančnik  i prof. Univerziteta u Grinviču Rob Davidson. Teme koje će ovog puta biti obrađene su iz domena kreiranja i brendiranja turističkih proizvoda, promocije i web marketinga, kanala distribucije i plasiranja proizvoda na tržište, upravljanja prihodima u hotelijerstvu i dr.

„EIAT 2011“ u beogradskom hotelu „Continental“

2. Networking

EIAT je jedinstven događaj u regionu po tome što okuplja različite grupe interesnih subjekata u turizmu: predstavnike javnog sektora – turističke organizacije i kongresne biroe, predstavnike privatnog sektora: hotelijere, turoperatore i putničke agencije i studente i profesore 25 fakulteta i visokih škola na kojima se izučavaju turizam i hotelijerstvo. Očekuje se 250 delegata iz 12 zemalja sa prostora jugoistočne Evrope.

Svečanosti otvaranja konferencije 2011. godine

3. Dokazivanje

Najbolji studenti turizma i hotelijerstva sa 25 fakulteta i visokih škola sa prostora jugoistočne Evrope takmičiće se na „Forumu budućih lidera“ („Future Leaders Forum“) koji se prvog dana konferencije održava u novosadskom „Master“ kongresnom centru pod pokroviteljstvom „IMEX“ sajma, asocijacije „Meeting Professionals International i kompanije „MCI. Sedmoro najboljih dobiće priliku da ode na jednogodišnji plaćeni cross-training program u luksuznom hotelskom kompleksu St. Regis“ u Dohi. Inače, Future Leaders forumi se od 2003. održavaju na različitim konferencijama širom sveta i do sad se je na njima učestvovalo 5.400 studenata.

Future Leaders Forum 2010 u beogradskom hotelu „Holday Inn“

Vidimo se na EIAT-u!

Autor: z
Program EIAT 2012
više informacija na zvaničnoj Internet prezentaciji EIAT-conference.org, ili putem e-mail adrese office@eiat-conference.org

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s