future_hotels_konferencija2

Future Hotels: Globalni hotelski lanci u Hrvatskoj čekaju povoljnu priliku

Globalni veliki i uspešni upravljački hotelski lanci poput „Kempinskog„, „Accora“ i „Hyatta“ istražuju tržište u ovoj regiji, pa i u Hrvatskoj, i čekaju povoljnu priliku za svoje poslovanje, posebno u gradovima, ali njihovu je prisutnost teško očekivati dok se ne poklopi puno faktora, od saradnje sa snažnim investitorom i/ili vlasnikom objekta, do dobre lokacije i adekvatnog tržišta koji će jamčiti dobru popunjenost.

Čulo se to uz ostalo na današnjoj prvoj međunarodnoj konferencija o hotelskoj industriji u Hrvatskoj koja je pod nazivom Future Hotels u zagrebačkom hotelu „The Regent Esplanade“ u organizaciji međunarodne agencije The P World okupila 150 domaćih i stranih direktora različitih hotela.

Agencija The P World ima sedište u Dubaiju, a uz Prag u poslednjih godinu dana koncelariju i u Skoplju odakle poslovnim konferencijama pokrivaju regiju Balkana (posebno Zagreb, Beograd i Sarajevo) te u novije vrijeme i Moskvu.

Među učesnicima konferencije osim spomenutih hotelskih lanaca bili su i predstavnici najvažnijih pretraživača za putovanja i rezervacijskih sistema poput „TripAdvisora„, „Expedie“ i „Googla“ koji su gotovo svi naglasili sve veću važnost online marketinga i društvenih mreža za turističku i hotelsku industriju.

Konferencija se održala u saradnji s brojnim hrvatskim partnerima među kojima je glavni sponzor bila kompanija Horwath HTL Zagreb, čija je senior partnerica Sanja Čizmar konferenciju ocenila pozitivnom i važnom za sadašnji trenutak hrvatskog turizma.

Nakon dugo godina sada je, kako smatra, došlo vrijeme za ‘pravi biznis’ u turizmu, i s te strane dobro je čuti iskustva velikih i uspešnih koji posluju u celom svijetu.

Istaknula je i da je za sada pokrivenost hrvatskog hotelijerstva s svjetskim brendovima 15 do 16 posto, dok je to u Europi oko 20 posto, kao i da tek sada zapravo, kada su tržišne performanse kod nas postale bolje, postajemo i zanimljiviji hotelskim lancima.

Ipak, od većine njih se ne mogu očekivati investicije, jer im to nije strategija, nego sa investitorima i vlasnicima objekta sklapaju menadžerske i upravljačke ugovore, što nosi puno manji rizik nego investiranje, napominje Čizmar.

Zanimanje za dolazak u Hrvatsku, a posebno u Zagreb kao glavni grad, na konferenciji je naznačio direktor razvoja lanca Accor Istvan Szauter dodavši da je njihova strategija ulaziti investicijski u projekte koji će jamčiti godišnji povrat na ulaganja od 15 posto. U Hrvatskoj je to za sada, koliko su istražili, ispod 10 posto.

Hrvatski hotelijeri na konferenciji u većini su takvo događanje ocijenjivali korisnim, dok neki smatraju da je možda malo više trebalo govoriti o odmorišnom turizmu i hotelima koji rade taj segment, a manje o gradskom turizmu i hotelima.

Izvor: SEEbiz
Program konferencije Future Hotels 2012

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s