logo_intercontinental_hotels_group

InterContinental lansira novi brend

Hotelska grupacija „InterContinental Hotels Group(IHG) najavila je danas lansiranje dva nova brenda.

Prvi od dva brenda koji će biti lansirani u sledećih šest meseci je EVEN™“, dok će drugi brend, čije ime još nije poznato, biti usmeren prvenstveno ka tržištu Azije, odnosno pretežno ka putnicima koji idu ili dolaze iz Kine.

U fokusu EVEN brenda su putnici kojima su zdravlje i zdrav način života izuzetno bitni, a ceo brend je zamišljen i projektovan oko wellness koncepta.

Kako ponosno kažu na vebsajtu, tokom 18. meseci, IHG je vršio istraživanje i shvatio da niko nije odgovorio na potrebu određenog segmenta gostiju – koji teže da održe rutinu koja se odnosi na vežbanje i zdravu ishranu.

Samim tim, EVEN hoteli će u sobama imati hipoalergijsku posteljinu i opremu za vežbanje, a u restoranima jelovnik zdrave hrane. Hoteli u kojima će gosti moći da iznajme sobe po „umerenim cenama“ imaće u glavnom holu teretane sa najmodernijim spravama, kao i „zelenu pijacu“, koja će nuditi i sveže ceđene voćne sokove i pljeskavice od goveđeg mesa.

Očekuje se da IHG potpiše ugovore o izgradnji 100 EVEN hotela u narednih pet godina. Prvi bi trebalo da bude otvoren početkom 2013. godine, a nama do tada ostaje samo da vidimo kako će se ovaj koncept dalje razvijati.

 

 

Autor: Vlada Stojanov
View Zina  Vukin's profile on LinkedIn

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s