poseta_zlatniku

FHL u poseti hotelu Zlatnik

Proglašenje gospodina Zlatka Sekulovskog za menadžera godine u kategoriji menadžer recepcije na „VIII forumu menadžera hotela i hotelskih domaćinstava“, probudilo je našu radoznalost da obiđemo garni hotel „Zlatnik“ čijim odeljenjem soba ovaj nagrađeni menadžer rukovodi. Kako je hotel 2005. godine bio dobitnik nagrade za najbolju robnu marku za korporativni brend u sektoru usluga, pokucali smo na vrata sa željom da naučimo nešto od najboljih. U goste smo poveli i studente završne godine Fakulteta za turistički i hotelijerski menadžment, zainteresovane da u hotelu Zlatnik praksom započnu svoju karijeru u hoteijerstvu.

Prilaz Hotelu Zlatnik © Hotel Zlatnik

Garni hotel Zlatnik***** je mali (33 sobe, 4 apartmana), porodično vođen hotel sa sedmogodišnjom tradicijom pružanja vrhunske usluge u kojem ćete se osećati kao kod svoje kuće. Načinom na koji su nas ugostili, vlasnik g. Vuletić i g. Sekulovski su to i dokazali, posvetivši našoj maloj grupi tri sata ispunjena neprocenjivim saznanjima o savremenom hotelskom poslovanju. Iako je smešten u pomalo neprivlačnom rezidencijalnom delu Zemuna ovaj hotel nas je uverio da posvećenost potrebama gostiju i profesionalnost mogu da nadomeste nedostatak lokacije, što prosečna godišnja popunjenost ovog hotela od 61 do 75% i dokazuje.

hodnik na II spratu hotela © Hotel Zlatnik

Pre nego što smo pošli u obilazak, g. Vuletić nas je zamolio da pokušamo da nađemo ono što u sobama nevalja, jer ćemo tako više naučiti. Da je ova molba ustvari bila izazov shvatili smo u trenutku kada smo se svi jednoglasno divili svežini sobe za koju se ispostavilo da je pušačka. Besprekorna čistoća, dobro održavan nameštaj i izuzetno udobni kreveti su glavne odlike soba koje smo videli i upravo ono zbog čega zadovoljni gosti na „TripAdvisor“ portalu preporučuju ovaj hotel. Uz Internet, parking i doručak koji su uključeni u cenu već u osnovnoj ponudi nalazi se ono što je nephodno jednom poslovnom putniku. Ali ovo je samo osnova, kako tvrdi gospodin Sekulovski. Ono zbog čega se gosti vraćaju u hotel je osoblje i vrhunska usluga koju oni pružaju. Svoje dugogodišnje iskustvo u velikom internacionalnom hotelu g. Sekulovski je prilagodio mogućnostima malog domaćeg hotela. Saznali smo kako su fleksibilnost i podjednaka pažnja posvećena i domaćim i stranim gostima nešto što je Zlatniku donelo uspeh.

Pušačka soba u potkrovlju © Hotel Zlatnik

Taj i mnoge druge recepte za uspeh gospodin Sekulovski je nesebično podelio sa nama, ali izgleda da je većina nas ostala razočarana jednom činjenicom. Fluktuacija zaposlenih je ovom hotelu nepoznat pojam, pa trenutno nisu velike šanse da će početnici u ovom objektu doći do posla. Ipak, postoji mogućnost za obavljanjem stručne prakse ili volontiranjem u hotelskom restoranu, na banketima i na recepciji. Obuka recepcionera, koju vrši g. Sekulovski, optimalno traje između mesec i mesec i po dana, a podrazumeva i obuku za upravljanje rezervacijama. Obuka bi mogla da obuhvati i osnove prodaje i marketinga pošto ova odeljenja nisu jasno odvojena od recepcije i njima upravlja g. Sekulovski. Na žalost, mogućnosti hotela su da primi samo po jednog studenta na praksu. Koleginici Ani poželećemo mnogo uspeha u obučavanju a ostali će na žalost morati da se strpe i dočekaju svoj red. Mi smo se uverili da se čekanje na ovu praksu isplati.

Studenti u razgovoru sa Zlatkom Sekulovskim

Autor: Staša Đumić

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s